Vi samarbetar med Klarna för att kunna erbjuda dig nya sätt att betala i kassan.
Köp det du älskar med Klarna. Det är precis som shopping ska vara – enkelt, säkert och roligt.
Betala lite då och då. Genom att dela upp din betalning kan du köpa nu och sprida dina kostnader upp till 36 månader. Alltid med full koll i Klarnas app.
Betala inom 10 dagar. Få din order och betala bara för det du väljer att behålla. Inga räntor eller avgifter när du betalar i tid.
Lägg till objekt i din kundvagn och gå till kassan.
Välj Klarna i kassan för att betala som du vill för ditt köp.
Hantera dina beställningar och betalningar i Klarna-appen.
Få shoppingupplevelsen du förtjänar i nya Klarna-appen. Med personlig inspiration, exklusiva erbjudanden och friheten att betala som du vill. Om du behöver hjälp finns Klarnas kundservice tillgängliga 24/7 via chatt direkt i appen.
Klarna använder en lång rad av förebyggande och övervakande system och processer för att skydda din information och förhindra olika typer av bedrägeriförsök.
Ser du inte din fråga här? Kolla in Klarnas hela FAQ-sida. Du kan nå Klarna när som helst på https://www.klarna.com/se/kundservice/ eller genom att ladda ner Klarna-appen.
Var vänlig följ butikens returpolicy samt instruktioner för hur du returnerar varan. När butiken har registrerat din retur skickas en uppdaterad faktura till dig och eventuell återbetalning initieras. Logga in i Klarna appen och klicka på “Rapportera retur” om ditt förfallodatum närmar sig. Då kommer din faktura att pausas automatiskt så att du inte behöver betala under tiden returen görs.
Du behöver såklart inte betala förrän du har fått hem det du har beställt. Om din order inte levererats när fakturans förfallodatum närmar sig rekommenderar vi dig att kontakta butiken. Pausa din faktura genom att logga in i din Klarna app och klicka på ”Problem? Vi hjälper dig!” så du kan betala när du har fått beställningen.
Du ska såklart inte betala för något som är trasigt eller inte fungerar som det ska. Kontakta butiken och följ deras instruktioner för hur du ska reklamera varan. Pausa din faktura genom att logga in din Klarna app och klickar på ”Problem? Vi hjälper dig!” så du kan betala när ditt reklamationsärende är löst.
Om din faktura inte stämmer överens med dina orderdetaljer ska du alltid avvakta med att göra en betalning. Vi ber dig vänligen att kontakta butiken direkt för att korrigera fakturan. Pausa din faktura genom att logga in i din Klarna app och klicka på ”Problem? Vi hjälper dig!” så du kan betala när fakturan är uppdaterad.
Klarna grundades i Stockholm 2005, med målet att göra det enklare för människor att handla på nätet. De senaste 15 åren har tekniken utvecklat, engagerat och förändrat världen omkring oss, men vår målsättning är fortfarande lika relevant som någonsin tidigare, att göra betalningar så enkla, säkra och framförallt så smidiga som möjligt.
Idag är Klarna en av Europas största banker och erbjuder betalningslösningar till 90 miljoner konsumenter och 250000 butiker i 17 länder. Klarna erbjuder direktbetalning, olika former av “få först och betala senare”-tjänster samt avbetalningar. Allt i en smidig köpupplevelse som låter kunder betala när och hur de själva föredrar, med endast ett klick.
När företaget 2014 förvärvade SOFORT skapades Klar